Regulamin Sklepu internetowego
Match Me Concept
1. DEFINICJE
1.1. Sprzedawca – Match Me Concept; Monika Zaleska, Warszawa, 02-796, ul. Wąwozowa 8 m. 112 prowadzący nierejestrowaną działalność gospodarczą.
1.2. Klient – oznacza każdą osobę fizyczną, prawną lub jednostkę organizacyjną nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego i zawiera Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.4. Koszyk – narzędzie systemowe umożliwiające Klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, celem złożenia zbiorczego Zamówienia.
1.5. Regulamin – niniejszy Regulamin.
1.6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1.7. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.matchmeconcept.com
1.8. Sklep internetowy – Serwis oraz zbiór wszelkich danych, informacji, treści, funkcjonalności oraz usług dostępnych za ich pomocą, znajdujących się pod adresem internetowym www.matchmeconcept.pl pozwalający na składanie zamówień na dostępne Towary i Usługi.
1.9. Towary – produkty prezentowane lub oferowane w Sklepie Internetowym
1.10. Umowa Sprzedaży (Umowa) – umowa sprzedaży Towarów lub Usług, zawarta między Sprzedawcą a Klientem, zawierana na odległość z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
1.11. Usługi – usługi prezentowane lub oferowane w Sklepie Internetowym. Postanowienia Regulaminu dotyczące Towarów stosuje się odpowiednio do Usług.
1.12. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
1.13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru lub Usług oraz sposób realizacji Zamówienia. Zamówienie stanowi ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów wskazanych w treści Zamówienia, za cenę wskazaną w Zamówieniu, na warunkach określonych w Zamówieniu oraz Regulaminie.
2. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU I SKLEPU INTERNETOWEGO
2.1. Serwis ma charakter informacyjny i służy prezentacji asortymentu Sklepu Internetowego. Sklep Internetowy służy umożliwieniu składania Zamówień przez Klientów i zawierania przez nich Umów ze Sprzedawcą
2.2. Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie, jak również warunki zawierania i rozwiązywania Umów i zasady korzystania przez Użytkowników z Serwisu oraz ze Sklepu Internetowego, a także zasady korzystania z udostępnianych ich dodatkowych funkcjonalności.
2.3. Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych, w szczególności niezbędnych do realizacji Zamówienia oraz identyfikacji osoby Użytkownika.
2.4. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
- 2.4.1. Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
- 2.4.2. przeglądarka internetowa Chrome w wersji 58 lub nowszej, Edge w wersji 14 lub nowszej, Firefox w wersji 54 lub nowszej, Safari w wersji 10 lub nowszej, Opera w wersji 55 lub nowszej,
- 2.4.3. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript
- 2.4.4. zainstalowany program do odczytu plików formatu PDF.
2.5. Za korzystanie z Serwisu nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty.
2.6. Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich, przysługujących Sprzedawcy lub osobom trzecim.
2.7. Użytkownik obowiązany jest nie podejmować jakichkolwiek działań, które miałyby wpływ na poprawne funkcjonowanie Serwisu. W szczególności zabroniona jest jakakolwiek ingerencja w treści zamieszczane na stronach Serwisu.
2.8. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika z wykorzystaniem Serwisu treści o charakterze bezprawnym.
3. DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM
3.1. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać wyłącznie przez stronę Sklepu Internetowego www.matchmeconcept.pl po przejściu całej procedury składania Zamówienia.
3.2. Towary oferowane do sprzedaży i dokonywania Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego są oznaczone przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”.
3.3. Klient dokonuje wyboru Towaru i liczby sztuk tego Towaru, po czym zatwierdza swój wybór przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”. W oknie „Koszyk” pokazana jest liczba sztuk wybranych przez Klienta Towarów, ich cena jednostkowa, wartość oraz łączna wartość całego Zamówienia. Klient może dobierać w Koszyku kolejne Towary lub zwiększać albo zmniejszać liczbę ich sztuk.
3.4. Po skompletowaniu wszystkich Towarów w Koszyku i określeniu wszystkich parametrów Zamówienia, Klient wskazuje metodę płatności, metodę dostawy oraz wskazuje adres dostawy. Na tym etapie Klient uzyskuje również informację o kosztach dostawy. Na tym etapie Klient może również zweryfikować zawartość swojego Koszyka i wprowadzić ewentualne zmiany.
3.5. Klient składa Zamówienie z poziomu Koszyka, po określeniu wszystkich parametrów określonych w pkt 3.4., a także użyciu przycisku „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
3.6. Poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym Klient:
- 3.6.1. oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu,
- 3.6.2. oświadcza, że spełnia warunki wymagane do korzystania z Serwisu i Sklepu Internetowego określone w Regulaminie,
- 3.6.3. składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów wskazanych w Zamówieniu na warunkach określonych w Zamówieniu i niniejszym Regulaminie.
3.7. Po skutecznym złożeniu Zamówienia przez Klienta, wyświetlona zostaje podstrona Sklepu Internetowego obejmująca podsumowanie złożenia Zamówienia (tj. potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę oferty złożonej przez Klienta). Z tą chwilą Klient staje się związany ofertą wynikającą z treści Zamówienia. Oferta jest ważna 7 (siedem) dni.
3.8. Sprzedawca po otrzymaniu Zamówienia, w osobnej wiadomości poczty elektronicznej wysłanej do Klienta, potwierdza przyjęcie tego Zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia zgodnie z powyższym stanowi przyjęcie oferty Klienta wynikającej z treści tego Zamówienia, a tym samym zawarcie Umowy Sprzedaży na warunkach wskazanych w Zamówieniu i Regulaminie.
3.9. Z tytułu wykonania Umowy Sprzedaży Klient zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia obejmującego cenę wszystkich Towarów i Usług stanowiących przedmiot danej Umowy Sprzedaży oraz koszty dostawy.
3.10. Klient ma możliwość zarządzania zamówieniami z poziomu Konta klienta. Założenie konta nie jest niezbędne do złożenia zamówienia. Konto klienta może zostać usunięte w każdym czasie, poprzez wysłanie prośby na kontakt@matchmeconcept.pl.
4. PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIA
4.1. Klient może dokonać zapłaty kwot wynikających z Zamówienia w następujący sposób:
- 4.1.1. Za pośrednictwem BLIK
- 4.1.2. poprzez płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- 4.1.3. płatność odroczona
4.2. Towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności całości ceny sprzedaży.
5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
5.1. Klientowi będącemu konsumentem lub osobą fizyczną dokonującą Zamówienia Towarów lub Usług bezpośrednio w związku z jej działalnością gospodarczą, jednak poza zawodowym charakterem działalności, wynikającym w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego w publicznie dostępnych rejestrach, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy.
5.2. Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży (wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu) wraz z zakupionym Towarem do automatu Paczkomat® InPost pod adresem: WAW107M, ul. Wańkowicza 5, 02-796 Warszawa, jako odbiorcę podając: Match me Concept z dopiskiem ODSTĄPIENIE OD UMOWY. mail: kontakt@matchmeconcept.pl nr telefonu: 605490646
5.3. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, o którym mowa w pkt 5.1, zwrot ceny nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta.
5.4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, gdy Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed wykonaniem Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę, Klient utraci prawo odstąpienia od Umowy.
6. REKLAMACJE
6.1. W przypadku, gdy zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, wady fizyczne materiału lub jest niezgodny z opisem, należy postępować zgodnie z Procedurą reklamacyjną stanowiącą załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu Internetowego Match Me Concept.
7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Dane osobowe Użytkowników korzystających z usług dostępnych za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane na zasadach opisanych w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: www.matchmeconcept.pl
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane okolicznościami, na które Sprzedawca] nie miał wpływu mimo zachowania należytej staranności (siła wyższa). Za przypadki siły wyższej uznaje się w szczególności takie zdarzenia jak: strajk, wojna, stan nadzwyczajny, stan epidemii, powodzie, pożary, trąby powietrzne. Powyższe obejmuje zarówno przypadki siły wyższej występujące bezpośrednio po stronie Sprzedawcy, jak i dostawców, podwykonawców i innych współpracowników Sprzedawcy. W przypadku wystąpienia siły wyższej wykonanie zobowiązania może zostać zawieszone na okres równy okresowi działania siły wyższej.
8.2. Regulamin wchodzi w życie w dniu 15 września 2024 roku. Regulamin może być zmieniony w każdym czasie z ważnych powodów, takich jak w szczególności:
- 8.2.1. konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
- 8.2.2. rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Serwisu lub Sklepu internetowego;
- 8.2.3. zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
- 8.2.4. zmiana w zakresie procedury zawierania Zamówienia;
- 8.2.5. zmiana w zakresie nazw, adresów lub danych firmowych wskazanych w treści Regulaminu;
- 8.2.6. usprawnienie obsługi Klientów;
- 8.2.7. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
- 8.2.8. inne ważne przyczyny wymagające zmian Regulaminu.
8.3. O zmianie Regulaminu Sprzedawca informuje drogą elektroniczną z wyprzedzeniem co najmniej 20 dni.
8.4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa polskiego.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego Match Me Concept
Załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu Internetowego Match Me Concept
Procedura reklamacyjna
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem: kontakt@matchmeconcept.pl
Po odebraniu oraz pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, wady fizyczne materiału lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Wyślij do nas formularz reklamacyjny (załącznik nr 2 do Regulaminu) wraz z produktem, który chcesz zareklamować do automatu Paczkomat® InPost pod adresem: WAW107M, ul. Wańkowicza 5, 02-796 Warszawa, jako odbiorcę podając: Match Me Concept z dopiskiem REKLAMACJE. mail: kontakt@matchmeconcept.pl nr telefonu: 605490646
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@matchmeconcept.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.