Procedura reklamacyjna


Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem: kontakt@matchmeconcept.pl

Po odebraniu oraz pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, wady fizyczne materiału lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1.  Wyślij do nas formularz reklamacyjny (załącznik nr 2 do Regulaminu) wraz z produktem, który chcesz zareklamować do automatu Paczkomat® InPost: WAW107M, ul. Wańkowicza 5, 02-796 Warszawa, jako odbiorcę podając: Match Me Concept z dopiskiem REKLAMACJE. 
    mail: kontakt@matchmeconcept.pl; numer telefonu: +48 605 490 646

         2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  1. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  2. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@matchmeconcept.pl.  Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.