FAQ

Zamówienia
1W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?
W przypadku dostępnych produktów zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni roboczych.
2Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć okienko „FAKTURA VAT” i podać dane firmowe.
Produkt
1Produkt jest niedostępny. Kiedy pojawi się w sprzedaży?
Jeśli produkt jest niedostępny, zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu. Jak tylko dany model powróci do sprzedaży, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Wymiana i zwrot
1Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Nie posiadamy procedury wymiany. Jeśli jesteś zainteresowana innym modelem torby prosimy o zwrot i ponowne złożenie zamówienia.
2Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
3Jak dokonać zwrotu?
Przesyłkę należy zwrócić na własną rękę odsyłając do: Paczkomat InPost WAW 107M, Wańkowicza 5, 02-796 Warszawa.
4Czy zwrot jest bezpłatny?
Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Płatności
1Błąd płatności zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji?
W sytuacji, gdy wystąpił błąd płatności, można zrealizować przelew tradycyjny. Dane do przelewu: Monika Zaleska Match me concept PL62 1140 2004 0000 3102 8507 4050
Kod rabatowy
1Czy są dostępne jakieś kody rabatowe?
Oferujemy kod rabatowy w wysokości 5% za zapisanie się do newslettera. O sezonowych kodach informujemy na naszym profilu na Instagramie i Facebooku.
2Czy kod rabatowy łączy się z innymi promocjami?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami.